• برابر با : Thursday - 9 May - 2024
کل اخبار 108اخبار امروز : 0
9

کشف و ضبط ۱۵۰ کیلو مرغ و گوشت چرخکرده تاریخ گذشته

  • کد خبر : 950
  • 09 آبان 1402 - 16:16
کشف و ضبط ۱۵۰ کیلو مرغ و گوشت چرخکرده تاریخ گذشته
اکیپ‌های بازرسی و کنترل بهداشتی دامپزشکی آستارا از یک فروشگاه زنجیره ای این شهرستان 150 کیلو گوشت مرغ و گوشت چرخکرده تاریخ مصرف گذشته را ضبط و از چرخه مصرف انسانی خارج کردند.

به گزارش گیل قلم، بهرام پورضرب از کشف و ضبط  ۱۵۰ کیلو گوشت مرغ و گوشت چرخکرده تاریخ گذشته از یک فروشگاه زنجیره ای این شهرستان خبر داد.

پورضرب افزود: اکیپ‌های بازرسی و کنترل بهداشتی دامپزشکی آستارا در بازدیدهای ادواری از مراکز عرضه مواد خام دامی، از یک فروشگاه زنجیره ای این شهرستان ۱۵۰ کیلو گوشت مرغ و گوشت چرخکرده تاریخ مصرف گذشته را ضبط و از چرخه مصرف انسانی خارج کردند.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان آستارا با اشاره به اینکه کنترل بهداشتی فرآورده‌های خام دامی از رسالت‌های اصلی دامپزشکی است و تامین امنیت غذایی شهروندان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، اظهار کرد: نظارت بر تولید و توزیع بهداشتی و اصولی فرآورده‌های خام دامی در مراکز عرضه، سردخانه‌ها، کشتارگاه‌ها، رستوران‌ها، قصابی‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای بر عهده دامپزشکی است و این جایگاه‌ها به صورت مستمر توسط بازرسان دامپزشکی رصد و پایش می‌شود.

وی تصریح کرد: تامین امنیت غذایی و ارتقاء بهداشت مواد غذایی مصرفی شهروندان از مهمترین اهداف مجموعه دامپزشکی به شمار می‌رود، در راستای انجام این وظیفه از شهروندان خواهشمندیم به منظور ارتقاء سطح سلامت و بهداشت فرآورده‌های خام دامی در صورت مشاهده هرگونه تخلف در مراکز عرضه مراتب را از طریق شماره ۱۵۱۲ اطلاع داده تا اقدامات و بررسی‌های لازم انجام شود.

لینک کوتاه : https://gilghalam.ir/?p=950

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.