• برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 108اخبار امروز : 0
9

اولویت آب و فاضلاب محلات کم برخوردار و حاشیه نشین رشت باشد

  • کد خبر : 1033
  • 12 دی 1402 - 16:54
اولویت آب و فاضلاب محلات کم برخوردار و حاشیه نشین رشت باشد
رییس شورای اسلامی شهر رشت با تاکید به اینکه آب و فاضلاب باید از محل اعتبارات تبصره سه به توسعه شبکه فاضلاب در رشت توجه داشته باشد افزود: انتظار داریم اولویت با محلات حاشیه ای و کم برخوردار باشد .
 
  کارگرنیا در ادامه با اشاره به لایحه پیشنهادی آب و فاضلاب رشت پیرامون تمدید تبصره سه افزود: شورا از این بابت به چندین مورد تاکید دارد که از آن جمله باید به ارائه گزارش ماهیانه پیرامون هزینه کرد اعتبارات از محل تبصره سه، ایجاد یک حساب جداگانه برای درآمد حاصل از محل تبصره سه ، معافیت کتابخانه های عمومی ، مساجد و مدارس سطح شهر اشاره کرد و آب و فاضلاب باید به این مباحث متعهد باشد.
کارگرنیا با تاکید به اینکه آب و فاضلاب باید از محل اعتبارات تبصره سه به توسعه شبکه فاضلاب در رشت توجه داشته باشد افزود: انتظار داریم اولویت با محلات حاشیه ای و کم برخوردار باشد .
روند خوب اجرای پروژه های طرح میثاق رشت
وی به انجام بازدید از پروژه های عمرانی رشت توسط اعضای شورا و شهردار این شهر اشاره کرد و گفت: خوشبختانه طی بازدید انجام شده ، روند اجرای پروژه های عمرانی شهر رشت از جمله پروژه های طرح میثاق بسیار مناسب است و انتظار داریم با همین روند ادامه پیدا کند.
سرعت بخشیدن به اجرای رفیوژ میانی ورودی رشت
  کارگرنیا با اشاره به عملیات اجرایی در مسیر جاده تهران که یکی از مبادی اصلی ورودی مسافر به شهر است افزود: متاسفانه روند اجرای پروژه در دور برگردان در حال احداث و رفیوژ میانی به کندی صورت می گیرد و با توجه به اینکه در ماه های پایانی سال حضور داریم در ایام نوروز شاهد حضور گردشگران در این شهر هستیم که انتظار می رود اجرای این مهم سرعت بگیرد.
لینک کوتاه : https://gilghalam.ir/?p=1033

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.