• برابر با : Monday - 20 May - 2024
کل اخبار 108اخبار امروز : 0
11

بازرسی استاندارد اجباری حدود ۱۰ هزار واحد صنفی در گیلان

  • کد خبر : 936
  • 01 آبان 1402 - 19:09
بازرسی استاندارد اجباری حدود ۱۰ هزار واحد صنفی در گیلان
مدیرکل استاندارد گیلان گفت: بازرسی استاندارد اجباری حدود ۱۰ هزار واحد صنفی در گیلان انجام شد.

مجتبی معصوم نژاد در جمع خبرنگاران با محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی، اظهار کرد: بی تردد داغ این ننگ از پیشانی اسرائیل و کشورهایی که با آتش بس از این وتو حمایت کردند پاک نمی‌شود.

وی با اشاره به یکصدمین سال اعتبار و تاسیس سازمان ملی استاندارد، افزود: رسانه‌ها ظرفیت و چشم‌های سوم مدیران نظام‌ جمهوری اسلامی هستند.

مدیرکل استاندارد گیلان با تقدیر از رسانه‌ها در انعکاس اخبار، رسانه‌ها را چشم بیدار جامعه برشمرد و گفت: یک مدیر زمانی حرفه‌ای عمل می‌کند و به حاشیه نمی‌رود که خبرنگاران و اصحاب رسانه به عنوان راهنما و مشاور بخشی از سازمان، نقاط ضعف و قدرت را شناسایی و ارائه کنند تا این نقاط ضعف توسط مدیران برطرف و نقاط قوت حفظ و برای خدمتگزاری بهتر استفاده شود.

معصوم‌نژاد با بیان اینکه مردم سفیران استاندارد هستند و باید تخلفات را با شماره ۱۵۱۷ گزارش دهند، تصریح کرد: همکاران استاندارد ۱۰ هزار و ۷۶۴ واحد صنفی را که دارای استاندارد اجباری هستند، مورد بررسی قرار دادند.

وی کنترل کیفیت را خط قرمز سازمان برشمرد و گفت: برخی نمونه‌برداری ها از واحدهای تولیدی به صورت گسترده‌تر انجام و به عنوان مشتری وارد عمل شده و خریداری می‌کنیم تا کیفیت سنجی از کالا و خدمات ارزیابی شود.

مدیر کل استاندارد گیلان افزود: در قسمت خدمات که تا سال گذشته مغفول مانده بود، سازمان از نیمه دوم سال گذشته طرح پایش کیفیت در کل کشور و گیلان را الزامی کرد.

لینک کوتاه : https://gilghalam.ir/?p=936

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.